كسريكسري، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

من و داداشم

متولد شدن كسري

1392/1/25 8:20
نویسنده : حديث
494 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا از روزي برات بگم كه اقا كسري دنيا اومد تك نوه گي وتك فرزند بودنم را از من گرفت ولي من با اين بابت عاشقانه دوشتش دارم . در بعضي مواقع با هم بد خلقي ميكنيم  چون خودش شروع مي كنه خدارا شكر منم جلوش كم نميارم ( اگه بابابزرگم ازش طرفداري نكنه) با اين وجود بعضي وقت ها حس مي كنم هيچ چيز و هيچ كس رو به اندازه ي اون دوست ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیوا
12 اردیبهشت 92 13:21
لطفا به صفحه من سر بزنید و بهترین رو به دلبندتون هدیه بدین در ضمن تا 5 روز این مجموعه ارزشمند رایگانه
مامان کیاراد
14 تیر 92 17:58
سلام دوست من... پسر من توی یه مسابقه وبلاگی شرکت کرده اگه دوست داشتید به وبلاگ ما بیایید و اگه از عکس پسرم خوشتون اومد بهش رای بدید فقط با یک اس ام اس کد 456 را به شماره 20008080200 بفرستید خوشحال میشیم به پسرم برای برنده شدن کمک کنید ....متشکرم اینم آدرس ما.....www.kiyarad91.niniweblog.com اگه پیش ما اومدید حتما با نظرتون ما را از اومدنتون خوشحال کنید .... منتظر شما هستیم....

19 تیر 92 15:03
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
کوثر
3 تیر 94 17:07
دوستان عزیز مسابقه ای در حال برگزاری است . فکر می کنید چقدر نی نی دلبندتان زیبا است . شما می توانید در بخش نظرات عضویت خودتون رو اعلام کنید ( به همراه آدرس وبلاگ ) . هنگامی که عضو شدید به وبلاگ شما مراجعه می کنیم و مراحل مسابقه را براتون شرح می دیم . تا 15 تیر ماه 1394 فرصت دارید در مسابقه عضو شوید . عید فطر با رای خودتون زیبا ترین نی نی یا نی نی ها معرفی میشن .